Technická správa a management budov
416
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-416,bridge-core-1.0.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.2.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Technická správa a management budov

Technická správa je jedním z pilířů naší činnosti. Opíráme se nejen o naše mnohaleté zkušenosti čítající péči o řadu velkých nemovitostí, a to jak z oblasti komerčních nemovitostí, tak i z oblasti výrobních, logistických, školních či rezidenčních, ale také ze skutečnosti, že nás naše práce baví, jak se lze dočíst v sekci „O nás“.

V oblasti technické správy provádíme a nabízíme celou řadu služeb, jejichž výčet by byl patrně ne zcela poutavým čtením, a navíc služby klientům stavíme vždy individuálně dle jejich potřeb a typu nemovitostí. Proto zde uvádíme pouze výtah těch našich základních služeb v oblasti technické správy a managementu budov.

Technická správa:

  • Běžná denní údržba budov, jejich veškerých zařízení a jejich provoz
  • Revize, kontroly a servisy veškerých zařízení
  • Opravy, výměny či repase jednotlivých zařízení
  • Řešení drobných požadavků nájemců budov
  • Dohled nad výkonem a přebírky prací externích dodavatelů služeb, zároveň také organizace takových prací
  • Plánování investičních oprav, jejich koordinace a dohled nad jejich prováděním
  • Reporting

  • U nových budov vedeme detailní agendu záručních oprav a v zastoupení majitele řešíme veškeré záruční opravy s generálním nebo jednotlivými dodavateli a o stavu pak majitel dostává pravidelný detailní report
  • Stavební úpravy a dokončovací práce
  • Zámečnické práce
  • Fyzické řešení pojistných událostí včetně jejich likvidace
  • Vedení a aktualizace projektové dokumentace
  • BIM, DWG, REVIT

Management budov:

  • Vedení provozní dokumentace týkající se provozu a cashflow (tennacy schedule, OPEX, CAPEX, apod.)
  • Plánování cashflow, OPEX, CAPEX, a to na základě našich bohatých zkušeností, které v dané oblasti máme
  • Vedení účetnictví včetně vystavování a přijímání faktur
  • Jednání s nájemci a dohled nad jejich platební morálkou (párování plateb)
  • Reporting
  • Pravidelné vyúčtování, resp. rozúčtovávání provozních nákladů budov mezi koncové uživatele
  • Dokladové řešení pojistných událostí včetně jejich likvidace

Kompletní služby provozu a údržby budov, servisu a revizí TZB v režimu 24/7 a to tak, aby náš klient měl klid na svůj „core business”

Kontaktujte nás a nechte si poradit od profesionálů